مرحله هشتم رزمایش همدلی در سقز آغاز شد

مرحله هشتم رزمایش همدلی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اداره تبلیغات اسلامی و گروه‌های جهادی سقز در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل گنجی بابامیری مدیر گروه‌های جهادی شهرستان سقز صبح سه شنبه دهم خرداد ماه در همایش رزمایش همدلی اظهار کرد: 500 بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح مواسات و همدلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه 20 گروه جهادی در سقز مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: هر کدام از این بسته‌ها حاوی چند قلم کالا شامل برنج، حبوبات، روغن و ماکارونی، رب، قند است که  به ارزش پنج میلیون ریال به همت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) تامین شده است.

 

گنجی بابامیری  افزود: در دین مبین اسلام هیچ کاری بعد از ایمان به خدا و ولایتمداری به ارزش شاد کردن دل دیگران به خصوص نیازمندان نمی‌رسد، محبوب‌ترین اشخاص پیش خداوند متعال کسانی هستند که در مسیر کمک به دیگران و رفع مشکلات قدم بر می‌دارند.

 

وی گفت: توزیع غذای گرم، همکاری با نظام سلامت در طرح شهید سلیمانی، توزیع لوازم التحریر، کارت هدیه، جهیزیه، شیرخشک، برگزاری کلاس‌های فرهنگی آموزشی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی است. 

 

مدیر گروه‌های جهادی شهرستان سقز ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی بیان داشت: گروه‌های جهادی در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه بحران‌ها کمک حال مردم بوده‌اند.

 

در این رزمایش فرماندار ویژه سقز، امام جمعه، امام جمعه موقت، رئیس مرکز بزرگ اسلامی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از نمایندگان ادارات و گروه‌های جهادی، حضور داشتند.

کد خبر 1180879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha