کرمان آماده برگزاری جشن های دهه کرامت است

گروه ها و مجموعه های مختلف مردمی، مساجد، بقاع متبرکه و بعضاٌ نهادها و دستگاه های مختلف در تدارک برگزاری باشکوه جشن ها و ویژه برنامه های دهه کرامت در جای جای استان پهناور کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ گروه ها و مجموعه های مختلف مردمی، مساجد، بقاع متبرکه و بعضاٌ نهادها و دستگاه های مختلف در تدارک برگزاری باشکوه ویژه برنامه های دهه کرامت در جای جای استان پهناور کرمان هستند.

 

حضور خادمان آستان قدس رضوی در جشن های دهه کرامت علاوه بر ایجاد شور و شادی مضاعف در ایام سرور و ابتهاج اهل بیت علیهم السلام؛ مایه خیرات و برکات بیشماری نیز هست و از این رو امسال نیز سه کاروان از خدام امام رضا میهمان کرمانی ها هستند.

 

این کاروان ها از امروز، سه شنبه(10 خرداد) به مدت 11 روز در شهرها و روستاهای مختلف اجرای برنامه دارند و حمل پرچم گنبد مطهر امام رئوف به همراه توزیع بسته های تبرکی توسط خدام انجام می شود.

 

جشن زیر سایه خورشید نیز در شهرهای مختلفی از جمله راور و کرمان به صورت ویژه و با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تدارک دیده شده است.

 

بزرگداشت روز ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و جشن های روز دختر از دیگر برنامه قابل ذکر برای این ایام است.

 

آغاز رسمی برنامه های دهه کرامت در استان، عصر امروز با گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی و حضور کاروان زیر سایه خورشید از جوار مزار شهید سلیمانی آغاز می شود.

 

خادمان رسانه ای امام رضاعلیه السلام در استان کرمان این روزها و در پی اتفاقات تلخ جشنواره کن و فیلم موهن عنکبوت مقدس، فعالیت های گسترده ای در انعکاس جلوه های عشق و ارادت اقشار مختلف به ساحت قدسی امام رضاعلیه السلام و تبلیغ و ترویج مکتب رضوی در فضای مجازی دارند.

 

برخی فعالان فضای مجازی با هشتک #تکه_ای_از_بهشت در حال نشر محتوای مرتبط با امام رضاعلیه السلام هستند.

 

کد خبر 1180952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha