حفاظت از محیط زیست همواره در کشور ما مورد تاکید بوده است

پورشیرزاد گفت: حفاظت از محیط زیست همواره در کشور ما مورد تاکید بوده است و محیط بانان ما در راه این حفاظت از جان خود نیز می گذرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطا پورشیرزاد»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در مراسم تشییع شهدای محیط بان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: خون با برکت شهدا باعث خواهد شد که استوارتر از قبل از طبیعت و محیط زیست، حفاظت کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس افزود: حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع شهدای محیط بان فارس در این حرم مطهر نشان از توجه و ارادت دوستداران محیط زیست هستند و این فقدان را به جامعه و دوستداران محیط زیست تسلیت عرض می کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت مردمی و انقلابی و به ویژه ریاست جمهوری بیان کرد: حفاظت از محیط زیست همواره در کشور ما مورد تاکید بوده است و محیط بانان ما در راه این حفاظت از جان خود نیز می گذرند.

پورشیرزاد تاکید کرد: از استاندار فارس، اعضای شورای تامین استان، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و روحانیت معزز و مسئولان حوزه قضایی و انتظامی برای حضور در این مراسم تقدیر می کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش‌ همیاران و سمن های محیط زیستی استان فارس نیز قابل ستایش است و امیدواریم که تمام مردم جامعه حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود بدانند.

خاطر نشان می شود، آئین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم محیط بان  و محیط یار محیط زیست فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور استاندار فارس، معاون توسعه و پشتیبانی  و حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، معاون محیط زیست طبیعی کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور، تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سایر مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

کد خبر 1180961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha