مهارت آموزی بستر تقویت اشتغال است

عیدی بیرانوند گفت: مهارت آموزی فرصت اشتغال جوانان و جذب در بازار کار است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « یحیی عیدی» امروز(10 خرداد) در  حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) و شهرداری بروجرد، اظهار داشت: امروزه دنیا به سمت مهارت حرکت می کند و کسی که دارای مهارت می باشد، می‌تواند با ارائه خدمات بهتر به شهروندان باعث رضایت‌مندی آنان شود.

 

وی افزود: شهروندان و افراد جویای کار در کنار آموزش و تحصیلات دانشگاهی حتما باید مهارت آموزی داشته باشند تا جذب بازار کار شوند.

 

شهردار بروجرد ادامه داد: امضای تفاهم نامه با فنی و حرفه ای به منظور شناسایی دوره های آموزشی و استانداردسازی و برنامه ریزی و نظارت بر آموزش های مهارتی پرسنل است.

 

وی بیان کرد: از دیگر مزایای تفاهم نامه همکاری در طراحی مبلمان شهری و آموزش های مرتبط با این حوزه و بروزرسانی استاندارد های آموزشی است.

 

عیدی بیرانوند افزود: از دیگر مفاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای اجرای آزمون ها و سنجش و مهارت مشاغل مرتبط بر اساس استاندارد های فنی و حرفه ای است.

 

شهردار بروجرد اظهار کرد: همکاری در اجرای دوره های آموزشی و مهارتی کوتاه مدت برای محله های شهری و مناطق حاشیه نشین  و ارائه آموزش مهارتی برای زنان سرپرست خانوار و کودکان کار، از مفاد تفاهم نامه می باشد.

 

کد خبر 1180993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha