آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت ویژه پسران

کاظمی از آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت ویژه پسران سنین ۸ تا ۱۶ سال در مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان خمین خبر داد.

« رسول کاظمی» با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ایام تابسان فرصت مناسبی برای پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان و کانون های مساجد مامن امنی برای حضور این عزیزان در این پایگاه دینی و آموزش و رشد فکری آینده سازان ایران اسلامی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت تابستان این کانون فرهنگی ویژه برادران سنین 8 تا 16 سال است، افزود: علاقمندان به ثبت نام می توانند با مراجعه به مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام خمین فرایند ثبت نام خود را تکمیل و از کلاس های این کانون بهرمند شوند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های قرآن و عترت از جمله مهمترین کلاس های ایام اوقات فراغت این کانون است، ادامه داد: آموزش خط نستعلیق، تواشیح،«نماز» بوسه ای بر آسمان، دوره مهارت فن بیان، مشاوره و استعداد یابی، شبکه سازی و فضای مجازی از دیگر کلاس های این کانون در ایام تابستان است که کودکان و نوجوانان می توانند بنا به سلیقه خود در این کلاس ها شرکت کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج(ع) شهرستان خمین به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه از دوران کودکی و نوجوانی اشاره کرد و گفت: به منظور تشویق عزیزان به این امر مهم کارت عضویت رایگان در کتابخانه کانون به اعضا اهدا می شود و علاوه بر آن برنامه های تشویقی برای اعضا برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری  طرحی بنام «چهره به چهره» نیز خبر داد و بیان کرد: در این طرح نوجوانان 10 تا 16 سال، هفته ای یکروز در فضای طبیعت و بیرون از مسجد دور هم جمع می شوند و بصورت چهره به چهره در مورد مسائل اخلاقی و اعتقادی و دینی به بحث و گفتگو می پردازند.

 

کاظمی خاطر نشان کرد: شرکت کننده گان در ادامه طرح چهره به چهره  به تفریح و بازی مشغول می شوند و در آخر صبحانه ای در کنار هم صرف می کنند، این برنامه که حدود 7 سال است ادامه دارد مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) اضافه کرد: با توجه به رضایت والدین و خود بچه ها این کانون آمادگی لازم را برای راه اندازی این طرح در همه کانونهای شهرستان خمین دارد و از نظر تربیت مربی و ارائه راهکار در ادامه راه، همکاری لازم را با کانون های علاقمند به اجرای این طرح خواهد داشت.

کد خبر 1180999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha