افزوده شدن ۳۰ تانکر به تانکرهای آبرسان عشایری در فارس

ایمانیه گفت: تمام فرمانداران در استان فارس مکلف هستند با توجه به خشکسالی پیش رو، به بازسازی و تعمیرات تانکرهای آبرسانی عشایری بپردازند و ۳۰ تانکر به تانکرهای آبرسان عشایری در استان فارس افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در شورای عشایر استان فارس گفت: سرشماری ثبت مبنای سال ۱۴۰۰ جمعیت عشایر فارس  ۱۲۰ هزار نفر است و ماهانه به هر نفر از آنها ۱۲ کیلو آرد اختصاص داده می شود.

استاندار فارس افزود: سهمیه ماهانه آرد عشایر فارس یک هزار و 440 تن است و اداره غله از اول خرداد باید آن را تامین کند و برای رفع  مشکل عشایر فارس در خصوص عدم تطبیق قیمت نهاده‌‌ها با قیمت دام، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل امور عشایر فارس باید پیشنهاد کارشناسی و جدی از سوی استان برای رفع این مشکل به کشور ارائه کنند.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات عشایر باید مطالب مع آوری شده توسط کمیته‌ های تخصصی به اداره کل امور عشایر ارجاع داده شود و اگر مشکل توسط دستگاه های اجرایی رفع نشد برای پیگیری در سطح ملی به استانداری فارس ارجاع شود.

ایمانیه تصریح کرد: تمام فرمانداران در استان فارس مکلف هستند با توجه به خشکسالی پیش رو، به بازسازی و تعمیرات تانکرهای آبرسانی عشایری بپردازند و 30 تانکر به تانکرهای آبرسان عشایری در استان فارس افزوده خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تعیین تکلیف سند مالکیت اراضی عشایری استان فارس نیز باید تکلیف باغ‌ شهرهای بی ‌ضابطه روشن شود، تا جلوی تصرف زمین‌ ها و تبدیل آنها به باغ شهری جلوگیری شود.

کد خبر 1181011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha