ادای احترام خادمین بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) به شهدای زاهدان

کارروان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام در قالب خادمین بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) به شهدای زاهدان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، کارروان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام در قالب خادمین بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در بدو ورود به زاهدان به شهدای این شهر ادای احترام کردند.

 

خادمین بارگاه حضرت معصومه(س) با حضور در بر سر مزار شهدا و نثار گل و گلاب و ذکر فاتحه با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

 

دیدار با استاندار سیستان وبلوچستان،  عیادت از بیماران بیمارستان ها، جشن در زندان زاهدان، مراسم میلاد حضرت معصومه(س) در مسجد  فاطمه معصومه بابایان، جشن های میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در  پدافند هوایی و یگان ویژه و  حوزه علمیه حضرت معصومه،  حضور در محلات حاشیه شهر زاهدان، جشن روز دختر برای دختران  خانواده شهدا،  مراسمات جشن در فضای های  باز در میدان سربازان گمنام امام زمان، سرکشی از نیازمندان،  حضور در مساجد شهر زاهدان،  برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت  علیهم السلام  در زاهدان است.

 

گفتنی است همه ساله از اول ذی القعده که میلاد  با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، تا دهم ذی القعده که میلاد با سعادت  امام رضا علیه السلام، دهه کرامت نامگذاری شده است که این نامگذاری دهه کرامت توسط شورای فرهنگ عمومی کشور انجام شده و هر سال جشن هایی در سطح کشور برگزار می شود.

کد خبر 1181039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha