برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در  قرچک

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان قرچک با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فاتحی‌نژاد فرماندار، فرماندهان سپاه پانزده خرداد و نیروی انتظامی، شهردار و سایر مدیران ادارات برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این نشست گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد هستیم که این ایام و همچنین جان‌باختن تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه آبادان را تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن همدردی با مردم این خطه ایران اسلامی، امیدواریم این حادثه نقطه عبرت و پایانی برای چنین حوادث غمباری باشد.

 

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل علاوه بر پاسداشت شخصیت ایشان، باید بر مبنای شناخت ابعاد وجودی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب باشد و همچنین تمامی برنامه‌های بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد بعنوان میراث غنی این دیار نیز باید بر همین اساس دنبال شود.

 

فاتحی نژاد با اشاره به اینکه امام در فکر و اندیشه انسان ها قرار دارد بیان داشت: گستره اندیشه‌های امام راحل از مرز زمان، مكان و تاريخ فراتر رفته و اعتبار و ارزش آن فرازمانی و فراتاريخی است و در طول اعصار و قرن‌ها، اعتبار خود را حفظ کرده و خواهد کرد؛ بنابراین باید در آشناسازی نسل جوان و نوجوان با اندیشه امام(ره) فعالانه‌تر عمل کرده و آنچنان که باید و شاید دیدگاه‌های بزرگ ایشان را منتقل کنیم.

 

وی بیان داشت: این دیار مفتخر به برخورداری از فرهنگ غنی ولایتمداری بوده که نشأت گرفته از منش شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ است، شهدایی که با نثار خون خود به ستارگان میهن اسلامی تبدیل شدند و زمینه شکل‌گیری انقلاب اسلامی را رقم زدند؛ لذا باید هرچه در توان داریم برای اجرای برنامه‌های باشکوه‌تر بکار بگیریم.

 

فرماندار قرچک در پایان گفت:‌با همکاری همه ادارات، نهادها و ارگان‌ها به ویژه دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی، سپاه و نیروی انتظامی، شهرداری و بخشداری شاهد اجرای برنامه‌های مؤثر در این ایام هستیم که با حضور پرشور مردم انقلابی برگزار خواهند شد.

کد خبر 1181041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha