مناسب سازی محیط شهری و وسایل نقلیه عمومی با نظارت فرمانداران اجرا شود

علیخانی با بیان اینکه با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر برای معلولان در شهرها و در ساخت و سازها و آپارتمان ها جزو الزامات است، گفت: مناسب سازی محیط شهری و وسایل نقلیه عمومی با نظارت فرمانداران اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا علیخانی» امروز(۱۰خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در استان مازندران با بیان اینکه تقویت حمل نقل عمومی برای استفاده معلولان باید در دستور کار باشد، اظهار کد: فرمانداران بازوی اجرایی ما در شهرستان ها هستند و نقش حاکمیتی و نظارتی و کنترلی راباید ایفا کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بحث مناسب سازی مبلمان شهری برای معلولان در کنار بودجه نیازمند باور و عزم جدی مسئولان است مبنی براینکه افراد ناتوان سهمی در جامعه دارند، افزود: شهر باید برای تردد افراد ناتوان و کم توان ایمن سازی شود.

 

وی با بیان اینکه این مناسب سازی ها باید علمی و با پشتوانه عملیاتی شدن باشد، گفت:مسئولان باید عزم و مدیریت جهادی برای تحقق این مهم داشته باشند.

 

علیخانی با بیان اینکه بهزیستی در بحث مناسب سازی معابر باید محور و مطالبه گر باشد، افزود: بهزیستی باید عالمانه و آگاهانه ورود پیدا کند.

 

وی خواستار ایجاد کمیته نظارت و پیگیری بر مصوبات جلسات مناسب سازی مبلمان شهری شد و گفت: الگوبرداری از سایر کشور ها در امر مناسب سازی مبلمان شهری مورد توجه باشد.

کد خبر 1181073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha