اختصاص ۸۳ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس گلستان/ اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به استان برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شد

نظری گفت: بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان گلستان اختصاص یافته که تلاش ما بر این است تا شروع سال تحصیلی جدید بتوانیم مدارس استان را تجهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدرضا نظری» امروز (سه شنبه ۱۰ خرداد) در نشست با تشکل های دانش آموزی استان گلستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار‌کرد: سند تحول بنیادین ملاک اقدامات و برنامه های ما در آموزش و پرورش است و اجرای آن را بد جدیت دنبال می کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در سند تحول بنیادین به صورت زیبایی اصول تربیتی کودکان که شهید مطهری نیز بر آن تاکید داشتند، آورده شده است.

 

وی بیان‌کرد: براساس سند تحول بنیادین ما باید هم معلمان و هم دانش آموزان ما در تراز انقلاب اسلامی عمل کنند و تربیت شوند.

 

نظری درباره کمبود فضاهای آموزشی در استان اظهار کرد: سعی ما براین است از همه ظرفیت ها برای جبران این کمبودها استفاده کنیم. در یفر رئیس جمهور به استان در اسفندماه پارسال نیز اعتبارات خوبی به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرد.

 

وی ابراز امیدواری حداقل نیمی از پروژه ها و طرح های حوزه آموزش و پرورش برای توسعه فضاهای ورزشی و غیره تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین به اختصاص اعتبار برای تجهیز مدارس استات اشاره کرد و گفت: برای این کار حدود ۸۳ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم‌ تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، مدارس استان تجهیز شود.

 

کد خبر 1181096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha