بخش های بیمارستان فاروج افزایش یافت

بخش مراقبت های ویژه قلبی در بیمارستان فاروج افتتاح شد تا با تحقق آن بر تعداد بخش های این بیمارستان افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح این بخش گفت: این بخش با همکاری خیران و اعتبار دولتی تجهیز و آماده بهره برداری شد.

 

 

«دکتر سیدجواد پورنقی» با اشاره به هزینه 25  میلیارد ریالی برای تحقق این طرح با پنج تخت، افزود: از این رقم 10 میلیارد ریال از سوی خیران و 15 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تامین شده است.

 

 

وی با بیان اینکه از پنج تخت این بخش، دو تخت اصلی مراقبت های ویژه،  یک تخت اضطرار و دو تخت برای مراقبت های بعد، پیش بینی شده گفت:  بیماری های قلبی و عروقی یکی از مهمترین بیماری‌هایی است که باید در  حوزه بهداشت برای آن برنامه ریزی و فعالیت پیش بینی شود  تا بیمار به مرحله حاد و مراقبت های ویژه نرسد.

 

وی گفت: افتتاح این بخش در بیمارستان شهدای فاروج یکی از اتفاقات خوب شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تقویت نظام شبکه و توزیع عادلانه خدمات حوزه بهداشت را سبب ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان برشمرد و اظهار کرد: هم راستا با سیاست‌های دولت مردمی و تحقق عدالت در نظام سلامت، به ارتقای این شاخص‌ها در شهرستان‌های استان توجه بیشتری خواهیم داشت.

 

 

دکتر پورنقی با اشاره به ورود متخصصان قلب به این شهرستان و فعالیت در بیمارستان، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد شرایط پایدار برای این پزشکان بتوانیم خدمات حوزه سلامت را به نحو مطلوب به مردم فاروج ارائه دهیم.

 

 

کد خبر 1181111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha