خرید و ذخیره یک هزار تن مرغ منجمد در فارس

سعادت گفت: تاکنون با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تن از مرغداران، زنجیره ‌ها و اتحادیه ها قرارداد منعقد شده و حدود یک هزار تن، مرغ منجمد خریداری و در سردخانه های استان ذخیره شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدرضا سعادت»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) از خرید تضمینی مرغ منجمد مازاد بر نیاز توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس هر کیلو مرغ به قیمت ۴۸۰ هزار ریال خریداری شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس افزود: این اقدام به دلیل افزایش تولید مرغ گرم در ماه جاری، کاهش تقاضا در بازار مصرف و جلوگیری از انباشت غیرمتعارف مرغ در واحدهای مرغداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام فارس با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان استان اقدام کرده است و آمادگی عقد قرارداد خرید مرغ منجمد در سایزهای یک هزار و ۲۰۰ گرم تا ۲ هزار و ۲۰۰ گرم با مرغدارن، زنجیره‌ های تولید و اتحادیه های مرغداران استان را دارد.

سعادت اعلام کرد: مرغداران می توانند برای انعقاد قرارداد در این خصوص به اداره کل پشتیبانی امور دام فارس در بلوار «شهید چمران» مراجعه کنند.

وی گفت: تاکنون با بیش از  2 هزار و ۸۰۰ تن از مرغداران، زنجیره ‌ها و اتحادیه ها قرارداد منعقد شده و حدود یک هزار تن، مرغ منجمد خریداری و در سردخانه های استان ذخیره شده است.

کد خبر 1181165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha