پویش سفیر مهربانی در دهه کرامت اجرا می شود

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای پویش سفیر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان زائر به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید جلیل بامشکی» امروز سه شنبه (۱۰ خرداد) با بیان اینکه پویش سفیر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان زائر به مناسبت دهه کرامت اجرا می شود؛ افزود: رویکرد ما در سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای ایام دهه کرامت بر این بوده که برنامه ویژه‌ای را برای همه زائران و مجاوران داشته باشیم.

 

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در این راستا با هدف ترویج سیره و سنت رضوی در بین کودکان و نوجوانانی که به مشهد مشرف می‌شوند، پویش سفیر مهربانی در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در این پویش نوجوانانی که به مشهد مشرف شدند باید در شهر خودشان کار و فعالیت خیرخواهانه ای را به نیت امام رضا(ع) انجام دهند و سپس این فعالیت را به صورت فیلم یا عکس یا دلنوشته برای ما ارسال کنند.

 

بامشکی ببا بیان اینکه هدف ما بر این بوده تا سیره و سنت رضوی را در بین کودکان و نوجوانان نهادینه کنیم و کاری کنیم که ارتباط آنان با مضجع شریف رضوی حفظ شود؛ گفت: علاقه‌مندان می‌‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این پویش به سایت میزبان به آدرس اینترنتی mizban.mashhad.ir مراجعه کنند.

 

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: همکاران ما نیز در ایستگاه‌های استقبال از زائر و ایستگاه‌های بدرقه زائران که برای اولین بار در مبادی خروجی شهر راه‌اندازی شده است، نسبت به این پویش اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 1181184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha