دومین دوره آموزشی هنری رسانه ای «شهید آوینی» در یاسوج برگزار می شود

دومین دوره آموزش هنر و رسانه «شهید آوینی» مرکزآفرینش های هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد با حضور اساتید برجسته هنری و رسانه ای استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید احمد توسلی‌نیا» امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: دومین دوره آموزشی هنری رسانه ای مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد با عنوان شهید آوینی در ۱۵ گرایش «موشن گرافیک»، «صداسازی و گویندگی»، «نقاشی دیجیتال و طراحی کاراکتر»، «نویسندگی»، «اپلیکیشن سازی با موبایل»، «مربی گری سرود»، «تصویر برداری»، «آهنگسازی با نرم افزار Cubase»، «تولید محتوا با موبایل»، «مربی گری تئاتر»، «تدوین»، «عکاسی»، «طراحی پوستر»، «عروسک سازی»و «انیمیشن سازی» در تابستان امسال برگزار می‌شود.

 
مدیر مرکز آفرینش‌ های فرهنگی، هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره‌های آموزشی این مرکز در راستای کشف استعداد و تربیت نسل هنرمند تراز انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف هنری برگزار می شود.
 
 
وی افزود: آموزش ها در قالب یک دوره آموزشی چند ترمه و با نگاه حمایت برای تولید و خلق اثر خواهد بود که با برپایی ورکشاپ‌‎های تخصصی،‌ جشنواره ها، جلسات نقد و حمایت‌ از ایده‌های خلاقانه برای تولید اثر در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال خواهد شد.
 
 
توسلی‌نیا با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج با حداقل تعداد نفرات برگزار خواهند شد، گفت: آموزش هنر یک روند دو سویه بین هنرجو و مدرس است، در همین راستا این دوره‌ ی تخصصی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می گردد.
 
 
مدیر مرکز آفرینش‌ های فرهنگی، هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی این مرکز در ۱۵ گرایش «موشن گرافیک»، «صداسازی و گویندگی»، «نقاشی دیجیتال و طراحی کاراکتر»، «نویسندگی»، «اپلیکیشن سازی با موبایل»، «مربی گری سرود»، «تصویر برداری»، «آهنگسازی با نرم افزار Cubase»، «تولید محتوا با موبایل»، «مربی گری تئاتر»، «تدوین»، «عکاسی»، «طراحی پوستر»، «عروسک سازی»و «انیمیشن سازی» در تابستان امسال برگزار می‌شود، گفت: این دوره ها با حداقل هزینه ممکن برگزار خواهند شد و کسانی که حضور صددرصدی در کلاس ها دارند شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهند شد.
 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هنرجویان و علاقه‌مندان تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ می‌توانند از طریق راه های ارتباطی زیر در جریان جزئیات دوره‌ها قرار گیرند، گفت: گواهینامه اتمام دوره پس از حضور منظم و با تایید اساتید به شرکت کنندگان اعطا می شود.
لینک ثبت نام:
https://formafzar.com/form/fm۵rl
راه های ارتباطی:
۰۹۰۳۰۹۵۹۷۱۰ - ۰۹۳۶۲۸۱۸۵۸۴ – از طریق شبکه های اجتماعی
کد خبر 1181227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha