کمبود قانون در مسائل فرهنگی و رسانه ای در کشور/ تغییر مدیران سرعت بگیرد

آیت الله عبادی گفت: راه اندازی اتاق فکر برای جلوگیری از هجمه های دشمن علیه نظام و انقلاب از ملزومات فضای رسانه است و از طرفی کشور در حوزه تبلیغاتی و مسائل فرهنگی نیازمند تجدید نظر قانونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه امروز (10 خرداد) در دیدار با نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی بین قوای سه گانه در کشور یک فرصت مغتنم برای خدمت به مردم است، اظهار کرد: شرط این موضوع استفاده حداکثری از فرصت ها است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب که در چهار دهه گذشته با تمام توان برای زمین زدن انقلاب تلاش کردند، آخرین حربه های خود را از طریق مسائل فرهنگی و مشکلات اقتصادی در حال انجام هستند، گفت: این همه هجوم و تحریمی که دشمنان تاکنون نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند در خصوص هر کشوری اعمال می کردند تاکنون زمین گیر می شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین برنامه های دشمن امروز روی مسائل فرهنگی و اقتصادی است، اظهارداشت: مسائل اقتصادی به این دلیل که دشمن امروز روی آن زوم کرده است، اولویت مقطعی دارد اما مسائل فرهنگی هم اصالت دارد و دیدگاههای اقتصادی برگرفته از فرهنگ است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی جدا از مسائل فرهنگی نیستند، افزود: مسائل معیشتی مردم بسیار مهم است، دولت انقلابی در شرایط فعلی دست به اقدامی زده که برای آینده کشور خوب است اما باید مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمن نیز ایستاد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از رخنه های بزرگی که به دشمن فرصت می‌دهد تا به اهداف خود در بحث تبلیغات علیه نظام برسد، فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی حتی در کشورهای مستکبر و مفسد هم قانون دارد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رسانه های مکتوب و رسانه ملی در کشور باید جواب هجمه های دشمن را به صورت کارشناسی شده و متناسب با فرصت زمان کنونی بدهند، افزود: راه اندازی اتاق فکر برای جلوگیری از هجمه های دشمن علیه نظام و انقلاب از ملزومات فضای رسانه است و از طرفی کشور در حوزه تبلیغاتی و مسائل فرهنگی نیازمند تجدید نظر قانونی است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه تغییر مدیران در کشور باید سرعت بیشتری بگیرد، گفت: برخی مدیرانی که در کشور باید تغییر کنند، بعد از گذشت چندین ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم هنوز تغییری نکردند، در حالی که دولتی که میخواهد دست به جراحی اقتصادی بزند ابتدا باید زیر مجموعه خودش انقلابی باشند وگرنه مشکلات جدی در حوزه اجرای طرح خواهد داشت.

 

کد خبر 1181229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha