مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود

هاشمی مهر گفت: گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در استان کهگیلویه و بوییراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد به زودی میزبان یکی از سران قوا است.

 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت حضرت امام (ره) و شهدا است، افزود: جمهوری اسلامی به واسطه مجاهدت‌های امام(ره) و شهدا به قدرت بلامنازعه‌ای در جهان تبدیل شده است.
 
 
وی با بیان اینکه آغاز زعامت مقام معظم رهبری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: مقام معظم رهبری طی ۳۳ سال اخیر کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کردند که بهترین و بارزترین قدرت نظام حرکت اخیر در خلیج فارس بوده است.
 
 
هاشمی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام (ره)به خوبی تبیین شود، عنوان کرد: مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به خوبی پای کار هستند که حضور آنها در راهپیمایی روز قدس امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم مردم به خوبی پای کار بودند.
 
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضاسازی شهری در دستور کار شهرداری‌ها و دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.
کد خبر 1181232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha