مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام شهسواری گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و پاسداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد با عنوان «عهد با روح الله» در قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین با اشاره به شخصیت بی نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش ‌نشدنی است که با اندیشه های پاک و نورانی و هدایت‌ های داهیانه خود در نهضت الهی ‌اش، پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری  فرموده اند «این انقلاب بی نام خمینی(ره) درهیچ‌ کجای جهان شناخته شده نیست» به درستی که خمینی، روح بلند خدا بود در کالبد زمان و این روح خدا همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاد اندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  و قیام خونین 15 خرداد تصریح کرد: 14 خرداد اگر چه با ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از غم بارترین روزهای تاریخ پس از انقلاب اسلامی در قرن گذشته است، اما از طرفی دیگر هم اتفاق و اقدام تحسین برانگیزی در آن رخ داده است و آن معرفی به موقع خبرگان رهبری در تعیین و معرفی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) بود که به نوعی تداوم راه امام راحل را به دشمنان نظام گوشزد کرد.

 

حجت الاسلام شهسواری تأکید کرد: مقام معظم رهبری آن ناخدای انقلاب اسلامی در طول این مدت، راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و قطع یقین روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ضرورت تبلیغات رسانه ای این برنامه ها توضیح داد: استفاده از روش های نوین تبلیغاتی از قبیل تولید محتوای متناسب و تأثیرگذار در تبیین ابعاد شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ابعاد واقعه 15خرداد که مبدا نهضت اسلامی و نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی است، امری مهم و ضروری است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تأکید کرد: از همه مسئولان، دست اندرکاران، ائمه جمعه و جماعت و فرهیختگان استان درخواست داریم با تمام توان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح استان  تشریک مساعی داشته باشند.

 

وی گفت: البته در این بین رسانه ها هم نقش مهمی در فضاسازی و تولید محتوای متناسب با این ایام دارند که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می شود به این مناسبت مهم به خوبی پرداخته شود.

 

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توضیح داد: برگزاری وبینار های تخصصی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از وصیت نامه و صحیفه نور امام، تبلیغات شهری گسترده و فضاسازی محیطی ادارات و دستگاه ها از جمله برنامه های پیشنهادی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب است.

 

وی یادآور شد: یکی از برنامه های مهم در این ایام برگزاری مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «عهد با روح الله» است که 14 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی در غیاث آباد برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: از مردمان دیار مینودری و شهر شهیدان رجایی و بابایی دعوت می شود با حضور ارزشمند خود در مراسم محوری تکریم و گرامیداشت  این مناسبت ها، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان والا مقام و تجدیدعهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور رسانند.

 

کد خبر 1181279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha