اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در حرم هلال بن علی(ع) برگزار می شود

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل از اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) با اجرای سرود سلام فرمانده، همراه با جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) این شهرستان خبر داد.

مجتبی کفاش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) با اجرای سرود سلام فرمانده همراه با جشن میلاد حضرت معصومه(س) به همت حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل و با همکاری آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در این حرم مطهر برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل افزود: در این فراخوان از دانش آموزان دهه هشتادی و نودی برای حضور در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه ساعت ۲۱ در  حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد، دعوت شده است.

 

مجتبی کفاش ادامه داد: این مراسم از طریق سایت تکیه www.tekye و پیج اینستاگرام حرم مطهر helalali_holy_shrine برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

 

سرود «سلام فرمانده» در وصف امام زمان (عج) است که به صورت یک پویش در بیشتر مناطق کشور در حال اجراست.

 

این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت.

کد خبر 1181287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha