حضور خادمان حرم رضوی در برنامه های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری

کاووسی گفت: خادمان حرم رضوی در ۱۳۰ ویژه برنامه دهه کرامت که در شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شده است شرکت می کنند.

«محسن کاووسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: خادمان حرم رضوی در ۱۳۰ ویژه برنامه دهه کرامت که در شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شده است شرکت می کنند.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خادمان حرم رضوی از روز ۱۱ خرداد وارد استان می شوند افزود: با حضور خدام حرم رضوی در استان برنامه های دهه کرامت تا روز ۲۱ خرداد ماه جاری ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: برنامه استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد از پلیس راه‌ فرخشهر تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» برگزار می شود.

 

کاووسی ادامه داد: این ویژه برنامه با تشریفات نظامی، گروه موزیک، پرواز پاراگلایدر با پرچم های مزین به نام امام رضا (ع) و پرچم های جمهوری اسلامی، حرکت سوارکاران با پرچم، حرکت کامیون ها، دوچرخه سواران و اسکیت بازان، حرکت ناوگان تاکسیرانی و کاروان خودرویی مردمی همراه خواهد بود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ویژه برنامه اهتزاز پرچم منقش‌ به نام امام رضا (ع) در تپه نورالشهدای شهرکرد روز جمعه ۱۳ خرداد ماه جاری با حضور مسئولین استانی و عموم مردم برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت:  خادمان حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که روز جمعه ۱۳ خرداد ماه جاری در آستانه مقدسه‌ امام زادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار می شود نیز حضور خواهند داشت.

 

کد خبر 1181289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha