حماس: تحت هیچ شرایطی اجازه تجاوز علیه مقدسات خود را نمی‌دهیم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس از تماس‌های گسترده با جنبش مبتوعش در سایه تجاوزات اخیر دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم تاکید کرد که جنبش حماس به تمامی طرف‌ها و میانجی‌ها اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی اجازه تعدی و تجاوز علیه مقدسات فلسطین را نخواهد داد.

 

قاسم تصریح کرد که طرف های واسطه تلاش کردند تا از حماس برای عدم تشدید تنش و درگیری با اشغالگران اسرائیلی در سایه این تجاوزات تعهد بگیرند اما این کاملا مردود و غیرقابل قبول است.

 

وی گفت که سخن گفتن از آرام سازی اوضاع در سایه تجاوزات و عربده کشی های اشغالگران اسرائیلی کاملا بی معنی است.

 

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به راهپیمایی پرچم شهرک نشینان تاکید کرد: آنچه در مسجد الاقصی اتفاق افتاد، غیرقابل بخشش است و هیچ تضمینی برای عدم واکنش به این تجاوزات وجود ندارد.

 

طاهر النونو مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه تصریح کرد که برخی طرف‌ها با وی برای آرام‌سازی اوضاع و جلوگیری از بالاگرفتن تنش و درگیری‌ها تماس برقرار کردند.

 

النونو عنوان کرد که هنیه به این طرف‌ها ابلاغ کرده که آنچه در قدس و مسجد الاقصی اتفاق افتاد، غیرقابل بخشش است و مقاومت راه خود را تا ریشه‌کن کردن اشغالگران از سرزمین فلسطین و قدس ادامه می‌دهد.

 

وی اشاره کرد که هنیه هیچ تعهد یا ضمانتی به این طر‌ف‌ها در رابطه عدم واکنش فلسطینیان به تجاوزات اشغالگران صهیونیست نداده است.

کد خبر 1181290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha