پرداخت وام به کشاورزان ایلامی دارای دامدار کارت

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دامداران و مرغداران با تهیه دامدار کارت خبر داد.

«رخشنده رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به اهمیت دریافت دامدار کارت، اظهار کرد: صاحبان دام و طیور صنعتی، روستایی و عشایری با ثبت نام در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی) تسهیلات خرید نهاده‌های دامی دریافت کنند.

 

وی افزود: همه صاحبان واحد‌های صنعتی دام و طیور و دامداران روستایی و عشایری می توانند از طریق دامدار کارت تسهیلات مورد نظر خود را برای تامین نهاده‌های دامی بگیرند.

 

رحیمی یادآور شد: هم اکنون نهاده‌های دامی دام و طیور با ارز نیمایی موجود است که دامداران و مرغداران از طریق سامانه بازارگاه مرغداران و سامانه اتحادیه دامداران نهاده مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: هرچند مشکلی در زمینه تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد، اما مرغداران و دامداران خواهان عرضه نهاده‌های دامی یارانه‌ای هستند.

 

هم اکنون هر کیلو ذرت و جو با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ و کنجاله سویا با قیمت ۱۶ هزار و ۵۵۰ تومان در این سامانه‌ها بارگذاری شده است.

 

سقف اعتباری این کارت‌ها ۲۰۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۱ درصد می‌باشد.

کد خبر 1181309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha