برگزاری نشست های تبیینی ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد چهارمحال و بختیاری

همزمان با سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامی، نشست های تبيينی انديشه های نورانی امام خمينی (ره) با تاسی از سيره رضوی در مساجد چهارمحال و بختياری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامی، نشست های تبيينی انديشه های نورانی امام خمينی (ره) با تاسی از سيره رضوی در مساجد چهارمحال و بختياری برگزار می شود.

 

نشست های تبیینی اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از سیره رضوی با توجه به تقارن با دهه کرامت، در مساجد با محوریت ائمه محترم جماعات مساجد در ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه جاری در مساجد منتخب مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.

 

نشست تبیینی اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از سیره رضوی به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد منتخب استان برگزار می شود.

 

مساجد حضرت خاتم الانبيا (ص) و امام سجاد (ع) شهرکرد روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه جاری و مساجد حضرت علي ابن ابيطالب (ع) و مسجد امام رضا (ع) شهرکرد روز شنبه ۱۴ خرداد ماه جاری، میزبان نشست های تبیینی ۱۴ و ۱۵ خرداد در مرکز استان هستند.

 

کد خبر 1181349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha