اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» برگزار می شود

یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» عصر امروز چهارشنبه با معرفی برترین ها و با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار گلشن بجنورد به کار خود پایان می دهد.

«ابوالحسن حیدری» معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» که از هشتم خردادماه به میزبانی شهرستان بجنورد و با حضور بیش از 30 عکاس راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره آغاز شده، عصر امروز چهارشنبه یازدهم خردادماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس آثار برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی پیش از برگزاری آیین اختتامیه و همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور مسئولان در نگارخانه بجنورد خبر داد.

 

حیدری به حضور «سیدمحمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «قاسم جعفری» معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در آیین اختتامیه و در کنار سایر مسئولان استانی اشاره کرد.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، پایان بخش برنامه های آیین اختتامیه را تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره و اهدای جوایز آنان اعلام کرد.

 

یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه فرهنگی و پاسداشت فرهنگ منور، ناب و جریان ساز رضوی و تولید آثار هنری ملهم از آموزه های دینی، اخلاقی و اجتماعی امام رضا (ع) به میزبانی خراسان شمالی کلید خورد.

 

کد خبر 1181352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha