تشکیل ۶ کارگروه برای تحقق اهداف کانون پرورش فکری فارس

دستوری گفت: با هدف تحقق اهداف پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در سال جاری، ۶ کارگروه فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مژده دستوری»، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) با اشاره به فعال شدن کارگروه‌ های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جمع خبرنگاران گفت: با هدف تحقق اهداف پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در سال جاری، 6 کارگروه فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: این کارگروه ها با هدف توانمند‌سازی، ایجاد انگیزه، نشاط، امید و پویایی مربیان و اعضا و مدیریت تحول ‌آفرین و استفاده از خرد جمعی، اندیشه ‌ورزی و همکاری مربیان در راستای رسیدن به اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت با هم ‌فکری و مشورت  شورای فرهنگی تشکیل شده اند.

وی اضافه کرد: برای هر کارگروه یک رابط مشخص شده است تا در زمان مقرر کارگروه‌ ها با مشارکت مربیان و اعضا، برنامه‌ه ای خود را به اشتراک بگذارند. 

دستوری با اعلام عناوین این کارگروه ها گفت: دهه کرامت با عنوان «با کریمان»، روز ادبیات کودک و نوجوان با عنوان «بزرگداشت مهدی آذر‌یزدی»، هفته ملی کودک با عنوان «شادمانه ‌های زندگی»، روز نوجوان با عنوان «مثل یک شاخه گل»،  شب یلدا با عنوان «چله نشین»، بزرگداشت سردار سلیمانی با عنوان «میثاق ۲» و نیمه‌  شعبان و اعیاد شعبانیه با عنوان «تبسم آفتاب» عناوین این کارگروه ها هستند.

وی ادامه داد: در طراحی برنامه های این کارگروه ها خلاقیت در اجرا و انتخاب برنامه ‌ها، مرکز محوری، مربی محوری، کیفیت مطلوب اجرا، معرفی شایسته‌ فعالیت ‌ها و قابلیت‌ های کانون به جامعه، خانواده‌ ها و اعضا، پاسداشت ارزش‌ های دینی، ملی و شعائر مذهبی، ایجاد شور و نشاط، تقویت مولفه ‌های امید، انگیزه و شادکامی و تقویت کارگروهی باید که مد نظر باشد.

دستوری اعلام کرد: اولین کارگروه ۲۱ خرداد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و 15 اسفند نیز فعالیت آخرین گروه به انجام می رسد.

کد خبر 1181368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha