نقشه مهندسی فرهنگی فارس از موازی کاری در عرصه های فرهنگی جلوگیری می کند

قانعی گفت: اجرایی سازی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس از پراکنده کاری و موازی کاری در عرصه های فرهنگی جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، در دیدار با حجت الاسلام «سید حسن موسوی خراسانی»، امام جمعه آباده گفت: توجه به مزیت های رقابتی شهرستان ها در حوزه  فرهنگی و اجتماعی زمینه ساز تحول عرصه های فرهنگی استان فارس خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و بستر سازی برای نقش آفرينی مجموعه های مردمی از اولویت های دولت سیزدهم است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس توجه جدی به ظرفیت های فرهنگی، ادبی و هنری هر یک از شهرستان های استان را در دستور کار خود قرار داده است.

قانعی تاکید کرد: اجرایی سازی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس از پراکنده کاری و موازی کاری در عرصه های فرهنگی جلوگیری می کند.

«میثم خداداد»، فرماندار شهرستان آباده نیز در این نشست گفت: آباده، شهر هنر منبت است و برای توسعه فرهنگی آباده، نمایشگاه دائمی مشاغل در حال راه اندازی است.

حجت الاسلام «سید حسن موسوی خراسانی»، امام جمعه آباده نیز در این دیدار به تلاش بیشتر مسئولان در عرصه فرهنگ و توجه ویژه به ظرفیت های شهرستان های فارس تاکید کرد.

خاطر نشان می شود در این سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به اتفاق جمعی از مسئولان به شهدای این منطقه در گلزار شهدا ادای احترام کردند و به همراه فرماندار و امام جمعه آباده از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع و گروه سرود آباده بازدید به عمل آورند و از کارگاه ساخت سازهای سنتی استاد «مهدی دهقان»، کارآفرین موفق دیدن کردند و با «حجت عسکری»، هنرمند پیشکسوت منبت کار نیز دیداری داشتند.

کد خبر 1181376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha