جشن تولد شهید «مصطفی کمیل صفری تبار» به همت خادمیاران رضوی بابل برگزار شد

بمناسبت سی و چهارمین سال تولد شهید «مصطفی کمیل صفری تبار» مراسمی توسط خادمیاران رضوی کانون های ایثار وشهادت و بانوان و خانواده در گلزار شهدای سید میرزا بر سر مزار شهید بزرگوار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، با حضور خادمیاران کانون‎ های خدمت رضوی ایثار وشهادت و بانوان و خانواده، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و همرزمان شهید و علاقه مندان و جوانان به شهدا، در آستانه دهه کرامت سی و چهارمین سال تولد شهید مصطفی کمیل صفری شب دوشنبه 9 خرداد 1401، بر سر مزار شهید مصطفی کمیل صفری تبار برگزار شد. 

 

آذین بندی مزار این شهید والامقام به همراه معرفی کتاب «عهدی با کمیل» خاطرات «مریم یوسفی» همسر شهید «مصطفی کمیل صفری تبار» نوشته «مصیب معصومیان» و توزیع ۱۰ کتاب بین نوجوانان در مراسم از مهمترین بخش های این مراسم معنوی بوده است.

همچنین هدایای نفیسی شامل اسباب بازی و کتاب داستان توسط خادمیاران رضوی بمناسبت تولد شهید تهیه و از دست مادر شهید به کودکان اهدا شد تا این خاطره برای همیشه در ذهنشان بماند.

 

گفتنی است، در خاتمه خادمیاران رضوی از مهمانان با کیک و شیرینی و شکلات و ساندویچ پذیرایی بعمل آوردند و به رسم یادبود هدایای از امام مهربانیها بهمراه تبرک نمک رضوی به مادر شهید اهدا شد و از فداکاری ها و ایثارگری این مادر و همسر شهید تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شبستان، شهید مصطفی کمیل صفری تبار در سال ۹ خردادماه ۱۳۶۷ در روستای بیشه سر از توابع بابل بدنیا آمد و به عشق شهادت وارد سپاه می شود و سرانجام در سحرگاه ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۰ کردستان در منطقه سردشت در ارتفاعات جاسوسان بچه های یگان صابرین با کروهگ منافق پژاک درگیر می شوند.همرزم و دوست کمیل  شهید محرابی پناه تیر می‌خورد وقتی کمیل برای کمک و عقب کشیدن دوستش می رود خمپاره ای در کنار این دو اصابت می کند و هر دوی آنها آسمانی می شوند این دو شهید باهم عقد اخوت بسته بودند که در صورت شهادت یکی از آنها دیگری شفاعت کنند که هر دو شهید می شوند و شفیع هم.

کد خبر 1181379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha