برگزاری کارگاه ‌های رایگان آموزشی بازیگری در شهرستان های فارس

موسسه «هنرهای نمایشی فارس» با همکاری انجمن های نمایش و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها در خرداد جاری کارگاه ‌های آموزشی بازیگری را به صورت رایگان و با اعطای مدرک بازیگری در شهرستان های استان فارس برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، موسسه «هنرهای نمایشی فارس» با همکاری انجمن های نمایش و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها در خرداد جاری کارگاه ‌های آموزشی بازیگری را به صورت رایگان و با اعطای مدرک بازیگری در شهرستان های استان فارس برگزار می کند.

بر این اساس، کارگاه «بازیگری خلاق از شناخت تا اجرا» توسط «مسعود احمدی» نویسنده، بازیگر و کارگردان و «شیما پور سهم الدین»، بانوی هنرمند بازیگر در تالار «وحدت» لارستان برگزار می شود و کارگاه «بازیگری خلاق جادوی تئاتر به زبان آدمیزاد» به مدرسی و راهنمایی «نوید جعفری» دانش آموخته تئاتر، بازیگر، طراح و کارگردان در شهرستان کوه چنار برگزار خواهد شد.

کارگاه «بازیگری خلاق از شناخت تا اجرا» ویژه شهرستان فیروزآباد توسط «مرضیه بدایت»، فوق ‌لیسانس نمایش و مدرس دانشگاه و کارگردان نمایش و کارگاه آموزشی «تئاتر خلاق» توسط «اصغر زیبایی نژاد»، مدرس، بازیگر و کارگردان در شهرستان خرم بید اجرا خواهد شد.

کارگاه «بازیگریکه تسهیلگر آن «هادی امامی مقدم» در شهرستان پاسارگاد اجرا می شود و فراخوان جذب هنرجوی تئاتر خیابانی نیز در کانون تئاتر خیابانی شهرستان لامرد برای علاقمندان در حوزه های و زمینه های بازیگری، کارگردانی، نویسندگی، طراحی، ایده پردازی و ... برای علاقمندان برگزار می شود.

کارگاه آموزشی «تئاتر خلاق» در شهرستان ممسنی توسط «محمد هاشم زاده»، کارگردان، بازیگر تئاتر استان فارس، «بازیگری خلاق» در شهرستان فسا نیز با هدایت «آژمان بیژنی نسب»، طراح، بازیگر و کارگردان و کارگاه «مبانی بازیگری» از شناخت تا اجرا ویژه شهرستان قیروکارزین توسط مجتبی حسین قیری، جواد صادقی، و محمد روستا با اعطای مدرک بازیگری در سالن آمفی تئاتر «شهرام قائدی» اجرا می شود.

خنج، اوز، گراش و لار نیز میزبان کارگاه و مبانی بازیگری «از شناخت تا اجرا» هستند که به صورت رایگان توسط «محمدصادق علی پور»، فوق لیسانس نمایش، مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان نمایش برپا خواهد شد.

کارگاه «بازیگری مقدماتی» با مبانی همچون کشف و پرورش استعدادهای نهفته، مسئولیت پذیری، تقویت اعتماد به نفس در فعالیت های فردی و اجتماعی، کسب مهارت زندگی و تجربه کردن نقش های اجتماعی و ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی توسط «فرهاد غضنفری»، کارشناس ادبیات نمایش نویسنده و کارگردان تئاتر در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان برپا می شود.

موسسه هنرهای نمایشی شهرستان خرامه نیز کارگاه «تئاتر خلاق کودک شاد» را با برگزاری آزمون هوش و استعداد با تسهیل گری «سعید زارعی» و «یاسمن عبدالیوسفی» برگزار می کند.

کد خبر 1181395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha