خادمیاران رضوی به مناسبت آغاز دهه کرامت با امام جمعه فریدونکنار  دیدار کردند

به مناسبت آغاز دهه کرامت مسئول دفتر کانون خدمت رضوی فریدونکنار به همراه تعدادی از مسئولین کانون ها با حجت الاسلام «حسین تقی پور» امام جمعه فریدونکنار دیدار و گفتگو کردند.

 «محمد مهدی آزادی کناری»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار اشاره و اظهار کرد: دهه کرامت نیز فعالیت های محرومیت زدایی این خادمیاران در کنار سایر برنامه های فرهنگی و ارزشی تداوم خواهد داشت.

 

مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان فریدونکنار از دیدار خادمیاران رضوی این شهرستان با حجت الاسلام «حسین تقی پور» امام جمعه فریدونکنار به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت:  در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی امام جمعه محترم از برنامه های این دفتر، گزارشی از عملکرد دفتر در سطح شهرستان در یکسال گذشته ارائه شد.

 

 آزادی، به تشریح عناوین و زمانبندی برنامه های این دفتر در شهرستان فریدونکنار در دهه کرامت پرداخت و افزود: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا (علیه السلام) برنامه‌ های خوبی در شهرستان بخصوص در دهه کرامت برگزار کنیم.

 

وی یادآورشد:روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه، جشن خیابانی با حضور مداحان رضوی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، برپایی کاروان شادی همزمان با ولادت امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی بخشی از برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان فریدونکنار است.

 امام جمعه شهرستان فریدونکنار نیز، حضور امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در کشورمان را با برکت  و مایه فخر ملت شریف ایران اسلامی دانست و  گفت: به عنوان نمونه می‌توان به برکت ایجاد حوزه علمیه قم و خراسان در جوار نورانی فرزندان امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد.


حجت‌الاسلام «حسین تقی‌پور» تصریح کرد: خروجی ایجاد این حوزه علمیه  افراد متدینی چون امام خمینی (ره) و علمای بلندمرتبه دیگر است.


وی خاطرنشان کرد: دفتر خادمیاری آستان مقدس امام رضا (ع) در فریدونکنار باید جهت بهره مندی همشهریان عزیزمان برای استفاده از کلمات نورانی و روش زندگانی آن حضرت، بکوشد.
 

کد خبر 1181396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha