باید اهداف امام (ره) را برای نسل امروز و نسل های آینده تبیین کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در راستای تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) کوتاهی کردیم، گفت: باید اهداف امام (ره) را برای نسل امروز و نسل های آینده تبیین کنیم.

حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تبیین اندیشه های امام (ره) گفت: شخصیت فردی امام (ره)، ایمان، اخلاص، مدیریت، شهامت، شجاعت و دیدگاه شان باعث شد که ایشان به شخصیتی بین المللی و تاثیرگذار تبدیل شود.

 

نماینده خواف در مجلس با بیان اینکه امام (ره) سوز دین داشت، اظهار کرد: در دوره ای که در دنیا تبلیغ می شد که دوران دین تمام شده است و دین نقشی در اداره جهان ندارد و در کشورهای مختلف به عنوان افیون ملت ها مطرح می شد، امام خمینی (ره) دین را وارد زندگی مردم کرد و بیان کرد که دین می تواند در حوادث جهان نقش ایفا کند و کشوری را بر اساس مدل اسلامی و دینی اداره کند.

 

وی ادامه داد: در زمانی که غربی ها در جهت معرفی تفکر غربی و شرقی ها در جهت معرفی تفکر شرقی بودند، امام خمینی (ره) تفکر نه شرقی و نه غربی را که برگرفته از دین بود به عنوان مدل دیگری در اداره جهان معرفی کردند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید اهداف امام (ره) را برای نسل امروز و نسل های آینده تبیین کنیم. راه، فکر، سیاست ها و مدل هایی را که امام (ره) در پیش گرفت را باید تبیین کنیم که البته ما کوتاهی کردیم.

 

وی تاکید کرد: اگر این اهداف و ویژگی ها را به خوبی تبیین کنیم یقینا تفکر امام تفکری است که با استقبال وسیع در دنیا مواجه می شود. جهاد تبیینی که رهبری فرمودند قطعا یکی از نقش های جهاد تبیین، تبیین معرفی انقلاب اسلامی، اهداف، جایگاه و موقعیت مان در دنیا است.

 

 

کد خبر 1181410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha