امام خمینی(ره) پرچمدار مکتب عاشورا  است

حجت الاسلام زمانی موسوی،گفت: امام خمینی(ره) پرچمدار مکتب عاشورا بوده و زنده نگهداشتن یاد و خاطر ه امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه است.

حجت الاسلام  روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ،گفت:با وجود گذشت ۵ دهه از عمر پر برکت انقلاب هنوز شور انقلابی در بین نسل های جوان و نوجوان این انقلاب موج می زند و نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب شده و این نشان از ارتباط امام خمینی(ره) با سرچشمه رحمت و ولایت برای بنیان گذاری انقلاب بوده است.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: ترسیم نقشه راه تداوم انقلاب با هدایت ولایت وفقیه در عصر ظهور حکایت از علم و حمکت امام راحل دارد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: آئین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  با حضور شماری از علما، مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بابیان اینکه امام (ره) یک شخصیت بی‌نظیر است، تصریح کرد: امام (ره) توانست از یک جمع پراکنده و یک کشور سرسپرده به بیگانه امت واحد بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کند ،امام (ره) آنقدر محبوب شد که در زمان ورودش به کشور میلیون‌ها نفر به استقبال او رفتند و صدها هزار نفر پای آرمان‌های امام (ره) و اسلام خون خود را تقدیم کرده و شهید شدند.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی (ره) ،گفت:حضرت امام خمینی همیشه در حد پایین ترین افراد جامعه زندگی می کردند، در حالی که امکان زندگی در شرایط مالی بهتر برای ایشان فراهم بود، اما ایشان ساده زیستی را برگزیده بودند،و در تمام طول عمر پربرکت خود بر اداء نماز اول وقت و تلاوت مستمر قرآن تاکید داشتند،ایشان فردی بسیار شجاع و دلیر بودند که این ویژگی ایشان در جای جای حیات مبارکشان به ویژه در دوران مبارزات به وضوح به چشم می خورد.

 

 

 

کد خبر 1181420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha