مدیران دستگاه های اجرایی، نسبت به دین و معنویت کارکنان خود مسئولیت دارند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی، نسبت به دین و معنویت کارکنان خود مسئولیت دارند، گفت: یکی از شاخصه های بندگان صالح خداست این است که وقتی در زمین قدرت یافتند در راستای امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز( ۱۱ خرداد) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: ما باید به وظایف اسلامی که در قبال جامعه داریم، برگردیم و از این حالت خنثی بودن بیرون بیاییم.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه سبک جدیدی که ستاد به معروف و نهی از منکر در پیش گرفته است، ارزشمند است، تصریح کرد:  مدیران دستگاه های اجرایی، نسبت به دین و معنویت کارکنان خود مسئولیت دارند.

 

وی با بیان اینکه یکی از  شاخصه های بندگان صالح  خداست این است که وقتی در زمین  قدرت یافتند در راستای امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند، تصریح کرد: دستورالعمل ابلاغی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به دستکاه های اجرایی که از ادارات شروع می شود، کار بسیار مهمی است که دارای ضوابطی است و این دستورالعمل، برنامه ای جامع است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر نظارت بر اجرای این دستورالعمل در سطح دستگاه های اجرایی، یادآور شد: یکی از مسائلی مهمی که در اجرای این دستورالعمل باید مورد توجه قرار گیرد، اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی به جامعه و به ویژه در بین کارکنان دستگاه های اجرایی است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیازمند تبیین است، گفت: در راستای اجرای این دستورالعمل مدیران دستگاه های اجرایی نیز در زمینه اجرای آن نباید خیلی سخت گیری کنند، البته مشوق های لازم را برای کارکنان فراهم کنند، جامعه ما جامعه دین مدار و مردم ایران اسلامی مدافع نظام و انقلاب هستند و همواره در صحنه های مختلف حضور داشته اند.

 

وی با تاکید بر اینکه لازم است که این دستورالعمل به صورت همزمان و هماهنگ، همگام و با یک آهنگ هماهنگ در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی، اجرا شود، تصریح کرد: کار اطلاع رسانی و اقناع سازی برای اجرای این دستورالعمل در سطح جامعه انجام شود و در مرحله اجرا نیز هماهنگی های لازم وجود داشته باشد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این دستورالعمل نیز از طریق وزارت کشور به همه وزارتخانه ها و ادارات ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: لازم است که مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح، مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

 

کد خبر 1181424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha