«شیروان» رتبه دوم ایجاد فرصت شغلی خراسان شمالی را دارد

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شیروان گفت: شیروان رتبه دوم ایجاد فرصت شغلی خراسان شمالی را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «مهدی سعیدی» روز چهارشنبه یازدهم خرداد ماه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: شیروان رتبه دوم ایجاد فرصت شغلی خراسان شمالی را دارد که اداره صنعت، معدن و تجارت و بهزیستی بیشترین آمار را ثبت کردند.

 

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شیروان با اشاره به مجوز مشاغل خانگی سال گذشته اضافه کرد: 98 مجوز با 58 میلیارد ریال اعتبار به بانک معرفی شدند که از این تعداد برای 70 مجوز به مبلغ 36 میلیارد و 740 میلیون ریال پرداخت شده که اداره صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی بیشترین را ثبت کردند.

 

مدیر اداره جهاد کشاورزی شیروان هم افزود: امسال هشت نفر نیروی بسیجی طرح تنظیم بازار را پیگیری می کنند که طی این مدت،دو هزار و 110 بازرسی انجام شده و 135 پرونده تخلف تشکیل شده است.

 

«علی باقرزاده» اظهار کرد: در این مدت 412 تُن کالای تنظیم بازار توسط این سازمان توزیع شده که همچنان ادامه دارد.

 

مدیر اداره جهاد کشاورزی شیروان با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: 6 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که برای 12 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

 

فرماندار شیروان هم گفت: میدان مدیریت، مسابقه برای خدمت به مردم است و مدیر باید جایگاه قانونی اداره خود و توانمندی ها  و فرصت ها و تهدیدهای اداره خود را بشناسد.

 

«دولت اسماعیل زاده» با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مدیران طرح های خوبی ارائه دهند تا بتوانند سهم اعتبارات خود را بگیرند چراکه پروژه های با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در اولویت است.

 

 

کد خبر 1181439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha