۶۰۰ هزار وعده غذا و بسته متبرک، دهه کرامت توزیع می شود

بهنام گفت: همزمان با دهه کرامت، بیش از ۶۰۰ هزار وعده غذا و بسته متبرک رضوی به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی تهیه و بین ارادتمندان حضرت رضا(ع) در این آستان ملکوتی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امین بهنام» امروز چهارشنبه (۱۱ خرداد) در خصوص دهه کرامت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد حضرت رضا(ع) پیش‌بینی‌ شده  تا120 هزار وعده ناهار و شام در مهمانسرای حضرت رضا(ع) برای پذیرایی از زائران طبخ و توزیع شود. همچنین به همت خادمان این معاونت در مجموع از 5 هزار و 500 زائر در وعده صبحانه پذیرایی خواهد شد.


معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی بیان کرد: همچنین 500 هزار بسته متبرک رضوی نیز برای توزیع بین محبان امام رئوف(ع) در حرم ملائک پاسبان رضوی تدارک دیده شده است.

 

وی با اشاره به توزیع متبرکات در چایخانه‌های حضرت رضا(ع) بیان کرد: روزانه 150 هزار لیوان چای و شربت در چایخانه‌ها با استفاده از ظرفیت مواکب و خادمیاران در دهه کرامت توزیع می‌شود.

 

بهنام با تأکید بر مشارکت ناذران و بانیان خیر در پذیرایی از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) حرم مطهر رضوی گفت: همچنین با توزیع بیش از 800 هزار کیک در چایخانه‌های حضرت به مناسبت گرامی‌داشت ایام ولادت حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از زائران و مجاوران میزبانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1181478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha