باند شمالی محور بجنورد- آشخانه بازگشایی نشد

باند شمالی محور بجنورد- آشخانه که به علت عملیات عمرانی بسته شده بود، قرار شد دیروز بازگشایی شود اما این وعده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی محقق نشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی قرار بود دیروز باند شمالی محور بجنورد- آشخانه بازگشایی شود اما تکمیل نبودن این مسیر سبب شد تا پلیس راه با بازگشایی این مسیر موافقت نکند.

 

یک منبع آگاه در پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در این باره گفت: عملیات عمرانی و پایدارسازی در مسیر بجنورد- آشخانه در محدوده خندقلو تکمیل نشده و این مسیر به لحاظ زیرسازی، روسازی و آسفالت با نقص و ایراد روبه رو است.

 

وی اظهارداشت: اقدامات عمرانی مربوط به پایدارسازی هنوز تکمیل نشده و تردد در این محدوده ایمنی لازم را ندارد از این رو نمی توان اجازه بازگشایی داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به انجام عملیات عمرانی در مسیر بزرگراه بجنورد- آشخانه گفت: باند شمالی محور بجنورد به آشخانه برای اجرای عملیات عمرانی و پایدارسازی نشست دوراهی خندقلو مسدود شد.

 

«جعفر شهامت» اظهارداشت: با مسدود شدن باند شمالی محور بجنورد به آشخانه، ترافیک محور بجنورد به آشخانه به باند جنوبی و ترافیک محور آشخانه به سمت بجنورد به محور قدیم بدرانلو انتقال یافت.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات پایدارسازی باند جنوبی این محور هم در دستور کار است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، زمان اتمام عملیات ایمن سازی و پایدارسازی نشست، پایان اردیبهشت ماه بود اما بارندگی ها و ریزش ترانشه ها و عدم امکان فعالیت ماشین آلات سنگین سبب تاخیر در اجرای پروژه شد.

 

 

کد خبر 1181481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha