استفاده از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای کاهش آسیب های اجتماعی

اصغر ستایی مختاری گفت: پیرو تعاملی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان داشتیم قرار است در قالب تفاهم نامه ای با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدامات مشترکی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست تدوین پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان برگزار شد.

 

«اصغر ستایی مختاری» در این نشست، گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفیت­‌های یکدیگر برای تسریع در حل برخی آسیب‌های اجتماعی در حوزه جنوب کرمان هستیم.

 

رئیس دادگستری جیرفت با اشاره به اهمیت کار فرهنگی  و هنری در پیشگیری از وقوع جرم، هدف از انعقاد این تفاهمنامه را، انجام اقدامات موثر در پیشگیری از جرم و آسیب­‌های اجتماعی با رویکرد هم‌­ افزایی و همگرایی دانست و گفت: این تفاهم‌ نامه پس از نهایی شدن پیش‌­نویس آن و تایید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، منعقد می‌­شود.

 

وی افزود: پیرو تعاملی که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان داشتیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدامات مشترکی در این زمینه انجام دهیم.

 

ستایی مختاری ابراز کرد: در چارچوب این تفاهمنامه، به منظور استفاده حداکثری و نظام مند از ظرفیت های ارزشمند فکری، فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده می شود.

 

رئیس شورای اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت با بیان این مطلب که در حال فاصله گرفتن از برخی ارزش‌ها هستیم، عنوان کرد: باید با همان شدت و سرعتی که ضد ارزش‌ها حرکت کرده اند کار انجام شود و هیچ ابزاری بهتر از ابزار هنر برای رسیدن به آن هدف و ارزش ها وجود ندارد.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: بر همین اساس سعی می شود که از ابعاد مختلف هنر استفاده شود البته ابزارهای دیگری نیز وجود دارد اما تأثیرگذاری هنر بیشتر است.

کد خبر 1181492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha