برپایی نمایشگاه آثار تاریخی سیاسی در حسینیه بنی فاطمه ورامین

قاسمی گفت: سرود سلام فرمانده در ۱۵ خرداد با حضور حدود پنج هزار دانش آموز شهرستان پیشوا و دشت ورامین در حرم امامزاده جعفر بن موسی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، حسین قاسمی امروز چهارشنبه یازده خرداد در نشست یادواره هنری قیام عشاق که به مناسبت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد به همت حوزه هنری استان تهران در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد، گفت: پنج شنبه 12 خرداد در ساعت 17 در ورامین در حسینیه بنی فاطمی نمایشگاه آثار تاریخی سیاسی قیام 15 خرداد سال 42 را داریم. در این نمایشگاه کتاب های حوزه انقلاب به نمایش در می آیند. 10 ماکت مرتبط به قیام 15 خرداد و امام خمینی (ره) ساخته شده که در این حسینیه به نمایش در می آید. همچنین نمایشگاه عکس و پوستر به مدت پنج روز در حسینیه بنی فاطمه برپا خواهد شد.

 

مسئول حوزه هنری جنوب شرقی استان تهران با اشاره به اجرای برنامه شب خاطره بیان کرد: پنج شنبه 12 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حرم امامزاده جعفر بن موسی برنامه تلویزیونی شب خاطره را داریم که از شبکه یک صدا و سیما پخش خواهد شد. این برنامه با حضور سید حمید روحانی تاریخ نگار انقلاب، حاج تقی اعلایی شاعر، جانباز و پدر شهید با حضور مصطفی محدثی خراسانی شاعر برگزار می شود. همچنین اجرای سرود پیشوای قیام توسط گروه ساکنان آسمان را خواهیم داشت.

 

قاسمی تصریح کرد: جمعه 13 خرداد بعد از نماز جمعه در پیشوا افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس را در دفتر حوزه هنری پیشوا با حضور مسئولان منطقه ای داریم. 14 خرداد در صحن امامزاده جعفر به موسی و مزار شهدای گمنام دو نمایش خیابانی اجرا می شود. مجلس شبیه خوانی 15 خرداد و ایستاده ایم عنوان این دو نمایش خیابانی است.

 

مسئول حوزه هنری جنوب شرقی استان تهران خاطرنشان کرد: 15 خرداد آواز، نواها و سرودهای یادواره هنری عشاق با حضور گروه سرود احسان و گروه تواشیح آل یاسین را خواهیم داشت. همچنین در این روز اجرای سرود سلام فرمانده را داریم. سرود سلام فرمانده با حضور پنج هزار دانش آموز شهرستان پیشوا و دشت ورامین در حرم امامزاده جعفر بن موسی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1181501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha