روشنگری مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

کارشناس فرهنگی لرستان، با تاکید بر ضرورت توجه به بصیرت افزایی در جامعه، گفت: بصیرت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام «محمد رضا شمسی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بصیرت و دشمن شناسی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری عمومی در برابر توطئه های دشمنان، افزود: یادآوری بصیرت مردم در برابر فتنه های دشمنان از دیگر اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کارشناس فرهنگی استان لرستان بیان کرد: حفظ وحدت و همدلی و انسجام ملی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان و فتنه گران است.

 

حجت الاسلام نوریان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در برابر فتنه تقویت بصیرت، دانایی و دشمن شناسی در جامعه است.

 

وی، با اشاره به زندگی طلحه و زبیر، ابراز کرد: طلحه و زبیر نمونه ای از این واقعیت است که با ولایت ماندن کاری دشوار و بزرگ است.

 

حجت الاسلام نوریان اظهار کرد: در شرایط غبار آلود فتنه، رهنمودهای رهبری چراغ راه درست و مسیر سعادت است.


وی افزود: برخی مواقع مشکلات زندگی و روزمرگی باعث فراموشی نعمت‌های بزرگ الهی می‌شود که یادآوری این ایام باعث شکرانه نعمت و فزونی نعمت می‌شود و لذا یادآوری این روزهای بزرگ باعث اعتماد به‌نفس و تقویت ایمان و انگیزه و انسجام و اتحاد و روح توکل برای تحقق جامعه آرمانی و تمدن نوین اسلامی می‌شود.


حجت‌الاسلام نوریان به بعضی از عوامل ایجاد فتنه از جمله بی‌بصیرتی دنیاطلبی، ریاست‌طلبی و ساده‌لوحی اشاره و گفت: رمز موفقیت در قبال فتنه‌ها در داشتن صفت بصیرت و دانایی، اخلاص در عمل و تقوا است که نمونه بارز آن را در طول تاریخ عمار و یاسر صحابه‌های بزرگ پیامبر هستند که در شرایط حساس و غبارآلود فتنه یاور ولایت بودند.
 

 

کد خبر 1181508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha