رویداد ملی عصر امید فرصتی برای شناسایی استعدادهای برتر کشور است

طهرانچی گفت: رویداد ملی عصر امید فرصتی بود که مدیران باید در تک تک شهرها به دنبال شناسایی استعدادهای آن شهرها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، دکتر محمد مهدی طهرانچی در اختتامیه رویداد ملی عصر امید که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: رویداد ملی عصر امید نشان داد که جوانان درا ین کشور دارای همت بالایی برای بالا بردن و ارتقای ایران اسلامی دارند و ما شاهد بودیم تک تک ایده هایی که در این جشنواره ارایه شد باید از سوی مدیران واحدها پی گیری شده و از لحاظ مالی نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ایران معدن سرمایه انسانی و سرمایه ملی است و ما مدیران نیز به عنوان خادم و تلاشگر باید پیونددهنده این سرمایه ها باشیم و فقط میدان خدمت را در این کشور ببینیم.

 

وی اضافه کرد: بسیاری از سرمایه های ایران به دنبال مدرک نیستند بلکه به دنبال ساخت آینده ایران اسلامی هستند و رویداد ملی عصر امید نیز فرصتی بود تا این دانشجویان خود را به جامعه عرضه کنند.

 

وی افزود: به مدیران دانشگاه آزاد اسلامی می گویم که خداوند عرصه ای را به شما نمایاند تا شما در تک تک شهرها به دنبال استعدادهای برتر باشید و آنها را به منصه ظهور برسانید و در نهایت ایده ها باید به بازار عرضه شوند و فقط برای نمایش در نمایشگاه نیستند.

 

طهرانچی افزود: از نظر من دیگر ملاک ارزیابی مدیران دیگر تعداد فارغ التحصیلان نیست بلکه تعداد شرکت های دانش بنیانی است که می توانید بر اساس دانشجویان خود شکل دهی

کد خبر 1181531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha