رویداد ملی عصر امید به دنبال تجاری سازی ایده ها در حوزه فناوری است

دهقانی فیروزآبادی گفت: جشنواره عصر امید با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد ایجاد شده است که ما به دنبال این هستیم تا ایده های مختلف در واحدهای دانشگاهی تبدیل به تجاری سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عصر امید که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این رویداد این بود تا بزرگترین جریان نوآوری و فناوری در کشور ایجاد شود.

 

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد افزود: در این رویداد سه هزار برگزیده داریم که همه با شناسنامه های مشخص و ارتباط مشخص با واحدها حضور داشتند.

 

وی افزود: تا دیروز در قالب جشنواره عصر امید 800 میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده است و امروز هم در حوزه اقتصاد دیجیتال 500 دسته 50 میلیونی تفاهم شد.

 

وی افزود: باید معاونان و مدیران واحدها عزم خود را جزم کنند تا کسب و کارهای نوپای امروز را سال بعد به عنوان شرکت بالغ به این جشنواره معرفی کنند.

 

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سالهاست که دانشگاه آزاد جشنواره هایی در حوزه پژوهش برگزار می کند و جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد از سال دیگر آیین نامه اختتامیه جشنواره عصر امید خواهد بود و انچه دستاورد در عصر امید داریم در قالب اختتامیه این جشنواره مطرح می شود.

 

وی افزود: در این دوره هفت واحد برتر داریم و استان اصفهان نیز با 16 برگزیده برترین برگزیده این دوره خواهد بود.

کد خبر 1181533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha