جمع‌آوری بیش از ۱۸ میلیارد ریال زکات فطریه در آستارا

تسلی‌نیا گفت: مردم مومن و روزه‌دار بندر آستارا در روز عید سعید فطر ۱۸ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال به عنوان زکات فطریه به صندوق های این نهاد واریز کردند.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) زکات فطریه مردم مومن و روزه‌دار آستارا را در ۴۳ پایگاه شورای زکات روستایی،۲۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار در سطح شهرهای آستارا و لوندویل این شهرستان جمع‌آوری کرد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: امسال مردم مومن و روزه‌دار آستارا، ۱۸ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال زکات پرداخت کردند.

 

وی با بیان‌اینکه در پایگاه‌های این نهاد در روز عید سعید فطر ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کفاره عمد جمع‌آوری شد، تصریح‌کرد: همچنین در این روز ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کفاره غیر عمد جمع‌آوری شد.

 

تسلی‌نیا با اشاره به اینکه مردم مومن و روزه‌دار بندر آستارا در روز عید ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال به عنوان سهم‌السادات تحویل پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) دادند، گفت: مبالغ جمع‌آوری شده و در نهایت به حساب زکات شهرستان آستارا واریز شده و همان روز مدیریت می شود.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و جماعات و همه مسئولین نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع پرداخت زکات فطریه دارند.

کد خبر 1181618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha