برگزاری جلسات آموزش تلاوت قرآن کریم در آستارا

آزادمرد از برگزاری جلسات آموزش تلاوت تخصصی قرآن کریم در بندر آستارا خبر داد.

«اسماعیل آزادمرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با کتاب آسمانی، جلسات آموزشی تلاوت تخصصی قرآن کریم در آستارا برگزار می‌شود.

 

مسئول مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا افزود: جلسات تخصصی آموزش تلاوت قرآن کریم ویژه علاقه‌مندان به یادگیری علوم و فنون هنر تلاوت برگزار می‌شود که با ارائه اصول و قواعد تلاوت مانند تجوید و صوت و لحن همراه است.

 

وی با بیان‌اینکه در جلسات آموزش تلاوت تخصصی قرآن کریم استاد سینا هنری به تدریس می‌پردازد، تصریح‌کرد: این جلسات سه‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار می‌شود.

 

آزادمرد بر ضرورت برگزاری جلسات و محافل قرآنی به ویژه به صورت تخصصی در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی نیاز دارد، چرا که قرآن روش درست زندگی کردن در کنار سعادت فردی، اجتماعی و اخروی برای انسان را به همراه دارد.

 

مسئول مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: جلسات آموزش تلاوت تخصصی قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه و مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1181645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha