امام خمینی (ره) ایران را در نقطه توجه و جاذبه دنیا قرار داد

حجت الاسلام اکرمی گفت: امام خمینی (ره) توانست با کمک مردم و اداره مردم و هدایت آنها، ایران را در قله ای قرار دهد که برجاذبه و شعاع آن افزوده می شود.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سیر و سلوک رفتاری و اخلاقی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: 33 سال از ارتحال امام ره می گذرد اگر بخواهیم  در این 33 سال شخصیت سیاسی امام خمینی ره را برای خود و دیگران وعرفی کنیم باید به مطالبی دقت کنیم و ان اینکه امام خمینی ره تنها شخصیتی است  که در زمان غیبت  صغری و کبری امام زمان (عج) یک نظام شاهنشاهی را از میان ببرد و  جمهوری اسلامی را تشکیل دهد و بیش از 10 سال رهبری آن را عهده دار شود  و سپس از دنیا برود این توفیق انحصارا در اختیار امام ره قرار گرفت.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی  رسید که برخی می گفتند دین افیون جامعه ومذهب مواد مخدر  است وو وعده قیامت می دهد و درسی برای زندگی در دنیا ندارد. برخی  این دوران را پایان تاریخ می دانستند و معتقد بودند بعد از این عصر علم و عقل جایگزین  دین می شود و دوران دین سپری می شود در چنین شرایطی امام ره انقلابی را به پیروزی رساند که  دنیا را مات و مبهوت کرد انقلابی با عنوان استقلال آزادی جمهوری اسلامی، انقلابی با شعار نه شرقی نه غربی  را به پیروزی رساند و دین دینامیت جامعه شد و بالخره تحرک و شادابی ویژه ای در جهان بوجود آورد .

 

وی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان معتقدند که امام خمینی ره دین اسلام را احیا کرد و قران را اعتبار بخشید و دین و قران را در متن زندگی قرار داد.

 

دبیر سابق جامعه وعاظ تهران تصریح کرد: از ابتدای شروع انقلاب دشمنی با امام ره و خط مشی  و روش ایشان شروع و ادامه دارد  اما  در دوران عصر حاضر نتیجه ای که دیده می شود این است که انقلاب اسلامی امام خمینی ره ماند و توسعه پیدا کرد و هر ساله جاذبه این انقلاب  بیشتر شده و دنیا را بیشتر متوجه خود می کند.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد ان هستیم که تمام دشمنی ها و کارشکنی ها علیه  انقلاب اسلامی از بین رفت و انقلاب اسلامی سرفراز و سربلند برجهان امروز عرض اندام  می کند و پرچم امام خمینی ره به نام اسلام بر اهتزاز است.

 

وی گفت: امام ره توانست با کمک مردم و اداره مردم و هدایت انها، ایران  را در قله ای قرار دهد که برجاذبه و شعاع آن افزوده می شود.

 

حجت الاسلام اکرمی در مورد الگوگیری مسئولان و کارگزاران از سلوک اخلاقی امام ره گفت: معتقدم امام ره چهره علمی بود یعنی اخلاق، رفتار، پندار و کردار و بینش امام ره به گونه ای بود که هرکس  به او معتقد باشد حتما او جزئ پیروان امام ره است و در زندگی نیز قطعا موفق است اما اگر کسی امام ره را نشناخته و به دنبال ایشان نیست یقینا باید بگوییم او ناکام و در زندگی شکست خورده است.

کد خبر 1181650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha