لزوم تقویت شاخص های انقلابی بین مدیران/ بوی کپک از اتاق برخی از مسئولان می آید

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه داشتن نگاه بلند، پیگیری و جدیت حل امور مردم از شاخص‌های مدیران انقلابی است که باید تقویت شوند، گفت: متاسفانه از اتاق کار برخی مدیران بوی کپک می‌آید و از سر جای خود بلند نمی شوند تا به دنبال کار مردم بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» امروز (11 خرداد) در جلسه بررسی پروژه های زیربنایی شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسائل و دغدغه های شهرستان ها مطرح شده و امروز یک رسالتی متوجه همه ما است و ما ماموریت داریم امید را در دل مردم هر روز بیشتر کنیم.

 

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس با بیان اینکه در داخل باید مردم را همراه نظام و انقلاب داشته باشیم، افزود: راهش این است که با اقتدار، محبت و صمیمیت در کنار یکدیگر و پای کار باشیم و جلوی تهاجم های فرهنگی ایستادگی کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی، باید کارآمدی خود را ثابت کند، ادامه داد: بخشی از این کار به دست مدیران محقق می شود لذا نگاه بلند، پرکاری، شجاعت، نترسیدن، دنبال کردن و پیگیری کردن؛ ظرفیتی برای منطقه ایجاد می کند که شاهد تحول باشیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه بیان کرد: ایجاد و توسعه امید در جامعه یک وظیفه است و امروز هیچ بهانه‌ای برای هیچکس نیست و همه تبدیل به یک جریان انقلابی و یکدست شده اند که باید با صمیمیت و با برنامه کنار هم باشند.

 

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس عنوان داشت: اگر آتشی به پا شود همه باهم می‌سوزند؛ امروز در همه قوا تکلیف داریم که مشکلات مردم را حل کنیم و باید این روحیه و پاسخ «نمی‌شود» را از گفتار خود دور کنیم و برویم و بدویم تا بتوانیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مدیرانی داریم که از اتاق کارشان بوی کپک می‌آید، افزود: این افراد حتی از سر جای خود بلند هم نمی شوند تا به دنبال کار مردم بروند اما در کنار همین‌ افراد هم مدیرانی شجاع و دلسوز و پیگیر داریم که موجب اقتخار هستند.

 

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه داشتن نگاه بلند، پیگیری و جدیت در حل امور مردم شاخص‌های مدیران انقلابی است، گفت: این شاخص ها باید در صحنه عمل دیده شود و اگر مدیری غیر این عمل کند قطعا خیانت به کشور و مردم و حتی خودش کرده است؛ مسئولان در مسیر خدمت به مردم به دور از کار نمایشی کوتاهی نکنند و یقین داشته باشند که مردم هم با فهم درست و صبوری همراهی می‌کنند.

 

 

کد خبر 1181657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha