افتتاح ۳۰ بوستان محله ای در مناطق کم برخوردار کرج تا پایان سال جاری

رحیمی با اعلام این خبر که تا پایان سال ۳۰ پارک محله ای با هدف رشد سرانه فرهنگی محلات در کرج افتتاح می شود گفت: پروژه های محلی و محله ای به ویژه افتتاح پارک خرمالو در منطقه زینبیه کرج که به مناسبت دهه کرامت محقق شد از جمله برنامه های مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا رحیمی» با حضور در آیین افتتاح پارک خرمالو به مساحد ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع در کرج که چهارشنبه ۱۱ خرداد برگزار شد گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری در دوره ششم افتتاح پروژه های عمرانی در فاطه های کوتاه مدت زمانی است. 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: پروژه های محلی و محله ای به ویژه افتتاح پارک خرمالو در منطقه زینبیه کرج که به مناسبت دهه کرامت محقق شد از جمله برنامه های مدیریت شهری است.

 

وی ادامه داد: تمرکز نسبت به تحقق پروژه های شهری با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان با هدف ایجاد زیست گاه مناسب شهری از جمه اهداف مورد نظر است.

 

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی برای سال جاری با رویکرد پروژه های محله ای، راه اندازی سرانه فضای سبز در ۳۰ پارک محله ای در نقاط کم برخوردار سطح شهر کرج است.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: باغ خرمالو در منطقه زینبیه کرج که از محلات قدیمی و اصیلی شهر کرج است با ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد. 

 

 

کد خبر 1181669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha