معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جدید مصداق جهاد تبیین است

ماموستا کریمی گفت: یکی از مصداق‌های جهاد تبیین معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جدید است که دشمن برای فاصله آنها از انقلاب و ولایت و امام جامعه برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ماموستا عبدالسلام کریمی» امروز «چهارشنبه ١١ خرداد» در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهارکرد: استان‌گلستان با وجود اینکه مذاهب و اقوام مختلفی را در خود جای داده است اما نمونه کاملی از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی است که می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

 

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به فرارسیدن نیمه خرداد و گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره) گفت: با وجود اینکه در گذشته برخی بزرگان و اندیشمندانی در این کشور داشتیم اما هیچ کدام نتوانستند مانند امام خمینی (ره) بدرخشند چراکه‌امام راحل پدیده قرن و فقیهی جامع الاطراف بود.

 

وی با بیان اینکه رسالت انبیای الهی برای تحقق قسط و عدل بود، افزود: نهضتی که‌ امام خمینی (ره) شروع کرد و آن را به پیروزی رساند در مسیر رسالت انبیای الهی بوده است.

 

ماموستا کریمی ادامه داد: کاری که امام‌ خمینی (ره) انجام داد فقط برای خدا بود برای همین وقتی در هواپیما نشسته بود و به سمت ایران می‌آمدند از ایشان پرسیدند چه حسی دارید فرمودند هیج. این یعنی کاری را برای خودش انجام نداده بلکه همه‌اش برای خدا بوده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از مصداق‌های جهاد تبیین معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جدید است که دشمن برای فاصله آنها از انقلاب و ولایت و امام جامعه برنامه ریزی کرده است.

 

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی و دینی با بیان اینکه اقوام در نظام اسلامی یک فرصت هستند، افزود: نباید تصویر شود سخن گفتن از اقوام مصرف تبلیغاتی و سیاسی دارد، همه اقوام در رفراندوم انقلاب اسلامی از نیمه خرداد ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ شرکت کردند. همانطور که در جبهه کرد، لر و بلوچ نداشتیم و در فتنه‌ها همه نسبت به منشا فتنه‌ها ابراز انزجار کردند؛ امروز هم در دفاع از انقلاب اسلامی همه در کنار هم هستیم.

 

کد خبر 1181672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha