۲۵ فعال قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام تجلیل شدند

فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  آئین تجلیل از فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ظهر امروز(۱۱ خرداد) در حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف روستایی و شهری استان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در طول ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار کردند.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» یادآور شد: اکثر این فعالیت ها با محوریت فعالیت های قرآنی در استان برنامه ریزی شده بود که مورد استقبال اعضای و فعالان کانون های فرهنگی و هنری استان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت نور، جز خوانی قرآن کریم، توزیع قرآن  نهح البلاغه و ادعیه ماه مبارک رمضان در سطح کانون ها، تعویض قرآن  و مهر مساجد، توزیع کتاب و بسته های فرهنگی، طرح  برگزاری مسابقات  فرهنگی و کتابخوانی، اجرای رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی،  بازدید از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه ها بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  ابراز کرد: به پاس تلاش های مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مقرر گردید با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از این عزیزان تجلیل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در این مراسم از ۲۵ نفر از فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایام ماه ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تجلیل شد.

کد خبر 1181685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha