کمیته تالیف و نشر کنگره ملی ٢٤ هزار شهید خوزستان راه اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز به کار کمیته تالیف،تدوین و نشر کنگره ملی ٢٤ هزار شهید خوزستان در این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه کج» امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در جمع خبرنگاران، از راه‌اندازی کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این کمیته یکی از ۲۴ کمیته کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان است که مقرر شده همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۴۰۲ در گستره ملی برگزار شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این کمیته در قالب چاپ کتاب، زندگی نامه، خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان، بانوان و روحانیون در دفاع مقدس، تاریخ شفاهی اشخاص حاضر در دفاع مقدس، شهدای سلامت، امنیت و دفاع مقدس، سرود، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه و داستان از تمامی نویسندگان و اهل قلم، محققان و پژوهشگران کشور دعوت می کند که آثار خود را به منظور شرکت در این کنگره ملی و بزرگ به این کمیته ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه فراخوان این کمیته در حال آماده سازی است و پس از آن منتشر می شود اضافه کرد: علاقه مندان می توانند در شهرستان ها آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نواحی بسیج در شهرستان ها و در استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تحویل دهند.

 

حجت‌الاسلام کلاه کج با بیان اینکه همه مسئولان استان در تلاش هستند تا یک کنگره ملی در تراز استان خوزستان برای بزرگداشت شهدای والامقام استان برگزار شود تصریح کرد: آثار ارسالی توسط کمیته تالیف، تدوین و نشر ارزیابی و پس از آن چاپ می شوند.

 

کد خبر 1181688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha