پیام ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به مناسبت ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)

۱۴ خرداد یادآور عروج آسمانی مردی از سلاله پیامبر مکرم اسلام است. که با آغاز نهضتی خدایی و اسلامی مردم را به قیام برای اقامه شعائراسلامی فرا خواند و با جد و جهد وصف ناپذیر در برابر دشمنان اسلام ایستاد.


به گزارش خبرگزاری شبستان:در پیام ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به مناسبت ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)آمده است: ۱۴خرداد  یادآور عروج آسمانی مردی از سلاله پیامبر مکرم اسلام است. که با آغاز نهضتی خدایی و اسلامی مردم را به قیام برای اقامه شعائراسلامی فرا خواند و با جد و جهد وصف ناپذیر در برابر دشمنان اسلام ایستاد و با پشتوانه ملتی غیور موجب سقوط نظام سلطه و پوسیده 2500 ساله شاهنشاهی در بهمن 57 گردید.


پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره نیرنگ و فریب و اندیشه های شیطانی استکبار را هوایدا ساخت و برای تمام ملت های آزاده مسجل گردید که هدف آمریکا جهت حضور در منطقه چپاول و غارت منابع عظیم نفتی و تامین امنیت رژیم غاصب صهیونستی است.


دشمنی استکبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی و ملت ایران یک تقابل بنیادین بوده و بهانه های واهی آنان مانند بحث هسته ای و حقوق بشر، دروغی بیش نیست و تا جمهوری اسلامی ایران به آرمانهای امام راحل  عظیم الشان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و شهیدان والا مقام پایبند و متعهد باشد دشمن از دشمنی دست بر نمی دارد.


انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه و به  تاسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در مقابل دشمن ایستادگی و مقامت نموده و توطئه های دشمن را در جنگ نظامی و سیاسی شکست داده و انشاالله  دولت مردان عزیز با تلاش و همت مضاعف و با اجرای دقیق اقتصاد مقاوتی و با استفاده از ظرفیت های عظیم داخلی و تمرکز به اقتصاد و معیشت مردم بتوانند مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع نمایند.


سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و قیام تاریخی 15 خرداد 1342 و تعظیم به مقام شامخ و نورانی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با خلف صالح امام راحل، مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا ، رمز ماندگاری انقلاب را اطاعت از ولی فقیه زمان و اهتمام در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب دانسته و انشالله این نظام را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله العظم حضرت مهدی موعود برساند.انشاالله


سید علیرضا ادیانی
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج.ا.ایران
 

کد خبر 1181707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha