رفع کمبودهای احتمالی برق اندیمشک با وارد مدار شدن نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه

جهانگیری گفت: امید است با وارد مدار شدن نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه، کمبودهای احتمالی برق شهرستان اندیمشک و منطقه رفع شوند و همچنین کمک بزرگی به صنعت برق کشور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در نشست توسعه زیرساخت‌های صنعت برق اندیمشک و نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اظهار کرد: امید است با وارد مدار شدن نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه، کمبودهای احتمالی برق شهرستان اندیمشک و منطقه رفع شوند و همچنین کمک بزرگی به صنعت برق کشور کند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان به سرعت در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی است افزود: زیرساخت‌های برق در شهرستان اندیمشک باید هر چه سریع‌تر باید گسترش پیدا کنند و پست جدید برق اندیمشک نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

«فریدون حسنوند» نیز اذعان کرد: امروزه استفاده از سیم‌های مسی مشکلاتی را در شهرستان اندیمشک ایجاد کرده است و ضرورت دارد در جهت کاهش نوسانات برق، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از سرقت تمام سیم‌های مسی در سطح این شهرستان که یک اقدام بسیار بزرگ خواهد بود، جمع‌آوری و جای خود را به کابل های خود نگهدار دهند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اندیمشک یک شهرستان استراتژیک است و سالانه میزبان میلیون‌ها زائر کربلا، مهمان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است و جهت ارائه خدمات بهتر به مردم باید توجه ویژه‌ای به برق آن شود.

 

وی یاد آور شد: احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در کل خوزستان در دستور کار است تا بتوانیم نیروگاه‌های برق‌آبی را در فصل غیرضروری از تولید برق معاف کنیم و اولویت اول نیروگاه‌های برق‌آبی به سمت مدیرت منابع آبی برود.

 

کد خبر 1181720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha