واکنش رئیس مرکز اسلامی گلستان به حواشی جشنواره کن/ برخی بازیگران به جای اینکه نماینده انقلاب و مردم ایران باشند، از وضعیت کشور سیاه‌نمایی می‌کنند

حجت‌الاسلام دیلم درواکنش به اتفاقات رخ داده درجشنواره کن ومصاحبه برخی بازیگران فیلم‌های ایرانی حاضردر آن گفت: برخی بازیگران که در این کشور و زیر سایه این نظام به همه چیز رسیده‌اند به جای اینکه معرف انقلاب ومردم باشند از وضعیت کشور سیاه‌نمایی می کنند.

حجت‌الاسلام «نورعلی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: با نمایش فیلم ضد دین و ضد ایرانی در جشنواره کن، ماهیت برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره ها مشخص‌تر شد.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: برخی بازیگران ایرانی حاضر در این جشنواره به جای اینکه معرف اسلام، انقلاب و مردم ایران باشند همواره به دنبال سیاه‌نمایی هستند.

 

وی افزود: در این جشنواره به عظمت خون شهدا و انقلاب اسلامی اهانت شد و عوامل یکی از فیلم ها به جای اینکه معرف زن در تراز انقلاب باشند حرکات سخیفی را جلوی دوربین ها انجام دادند و در مصاحبه هایشان نیز به جامعه مسلمان ایرانی اهانت کردند.

 

حجت‌الاسلام دیلم خاطرنشان کرد: مردم این اهانت را نخواهند بخشید، این افراد باید بابت کرده و گفتار خود از مردم عذرخواهی کنند و به آنان پاسخگو باشند.

 

وی با اشاره به فیلم دیگری که در جشنواره کن به نمایش درآمد و در آن به ساحت قدسی امام رضا (ع) اهانت شده بود، گفت: تمام جوایزی که در جشنواره های خارجی به فیلم، مستتند، محیط زیست و غیره داده می شود جنبه های سیاسی دارد. برای همین است که در این جشنواره به بازیگری جایزه می دهند که پیش از این به خاطر اعمال زشتش خودش از کشور خارج شد و امروز به امام مهربانی‌ها اهانت می‌کند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه بخشی از بغض و کینه این افراد به علت فراگیری سرود جذاب و فاخر «سلام فرمانده» به عنوان یک اثر فرهنگی است، گفت: این همه هجمه دشمن به اسلام و اعتقادات مسلمانان فقط برای این است که این کار فرهنگی قوم و مذهب نمی شناسد و فراتر از مرزهای ما رفته است‌.

 

کد خبر 1181750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha